.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتغال بيشترين درصد نامه هاي مردمي

شمال نيوز: مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري مازندران گفت: درخواست اشتغال نيز با 4119 نامه پس از درخواست تسهيلات ، بيشترين درصد تقاضاي مردمي از رييس جمهور بوده است.

به گزارش شمال نيوز، شعبانعلي واحدي در گفتگو با سايت استانداري، ایجاد بستر برای کاهش تبعیض اجتماعی و توسعه متوازن مناطق محروم را از جمله دستاوردهاي سفر استاني رييس جمهور و هيات دولت اعلام كرد و اظهار داشت: توزیع عادلانه اعتبارات، رفاه عمومی و مبارزه با فقر و محرومیت، شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای اساسی و زیربنایی، رفاه عمومی و رضایت‌مندی، مهمترین رهاورد سفرهای استانی است.
وي یکی از مهمترین دستاوردهای سفرهای استانی را ارائه الگوی مدیریتی مبتنی بر فعالیت همراه با سرعت، تدبیر و نظم در کشور دانست و بيان داشت: در جريان دور چهارم سفر رييس جمهور و هيات دولت به استان، 15 هزار و 452 نامه مردمي جمع آوري شد و در حال رسيدگي است.
مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري مازندران با اشاره به اينكه از اين تعداد بيشترين نامه مربوط به درخواست تسهيلات بانكي با 5476 نامه مي باشد، افزود: درخواست اشتغال نيز با 4119 نامه پس از درخواست تسهيلات ، بيشترين درصد تقاضاي مردمي از رييس جمهور بوده است.
واحدي تصريح كرد: حوزه هاي مساعدت مالي، دارو و درمان و مسكن نيز به ترتيب با 1729 ، 1545 و 1198 نامه بيشترين درخواست هاي مردم استان بود كه در دور چهارم سفر رييس جمهور جمع آوري گرديد.
مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري مازندران اظهار نمود: هم چنين مردم شريف استان در حوزه هاي مختلف ديگري از رييس جمهور و اعضاي هيات دولت درخواست هايي داشتند كه از آن جمله مي توان به آموزش و پرورش، صنعت و معدن، فرهنگ، شهرداري ها، كشاورزي، دانشگاه ها، ورزش، امور قضايي، نظامي و انتظامي و بخش هاي خدماتي مانند آب، برق و گاز اشاره كرد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ماهاناز سرزمین شمالی 1 خرداد 1392
اون وقت وزیر محترم کار و غیره در بوق وکرنا کرده نرخ بیکاری ما تک رقمیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آدم شاخ در میاره دم خروسو قبول کنه یا قسم حضرت عباسو......شما متوجه شدید بماهم بگین لطفاً

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.